12 Présence d'un modifieur auprès du nom

Ce trait permet de repérer les cas où le nom avec lequel se combine le déterminant ciblé par la recherche est modifié. Ses deux valeurs sont "oui" et "non".

Oui

Le nom est modifié par un adjectif, un participe, une subordonnée relative ou un complément du nom.

Exemples:
[...] et ce, malgré toutes choses contraires qui pourraient auparavant avoir été faites [...](1500-1550)
HÉ (dist elle) vous dictes bien, et ayme beaucoup mieulx ouyr telz propos de l'evangile, et mieulx m'en trouve, que de ouyr la vie de saincte Marguarite, ou quelque aultre capharderie. (1500-1550)
Beau-Soleil nous avons encor tout ce jeu imprimé, la Pirame de Theophile, poëme, qui n'est mauvais qu'en ce qu'il a esté trop bon [...](1600-1650)
Mironte, (c'est le nom de son pere) avoit eslevé cette fille avec toutes les caresses que l'on peut faire à un enfant que l'on ayme bien, [...](1600-1650)
[...] pour proceder en oultre comme de raison seroit derechief je me transportay par vertu des dittes lettres et a la requeste d iceulx religieux le mercredi lors ensivant qui fu le yy jour du dit mois de juing en la ville de saint germain en laye dessus ditte [...](1350-1400)

Non

Exemple :
Car certes adonc, l'esperit, empesché par la tempestative esmotion, n'escoutte ceulx qui sont de dehors, si il n'y a un Cappitaine entendant promptement ses propos, congnoissant ce qui est commandé en chascune chose. (1500-1550)